G11 Grade 11 Marketing: Goods, Services, Events - 11학년 마케팅: 상품, 서비스, 이벤트
페이지 정보
본문
Course Description 수업 내용
This course introduces the fundamental concepts of product marketing, which includes the marketing of goods, services, and events. Students will examine how trends, issues, global economic changes, and information technology influence consumer buying habits. Students will engage in marketing research, develop marketing strategies, and produce a marketing plan for a product of their choice.
이 코스는 상품, 서비스 및 이벤트의 마케팅 개념을 소개합니다. 학생들은 추세, 이슈, 글로벌 경제 변화 및 정보 기술이 소비자의 구매 습관에 어떤 영향을 미치는지를 조사할 것입니다. 학생들은 마케팅 연구에 참여하고, 마케팅 전략을 개발하며, 선택한 제품에 대한 마케팅 계획을 작성할 것입니다.
Summary Of Units and Timelines 단위 및 시간표 요약
Below is the suggested sequence of course unit delivery as well as the recommended number of hours to complete the respective unit.
아래는 강의 단위를 제시한 것으로서 각 단위를 완료하는 데 권장되는 시간도 포함되어 있습니다.
Note: This course is entirely online and does not require or rely on any textbook.
참고: 이 코스는 전적으로 온라인으로 진행되며 교과서를 필요로 하지 않거나 의존하지 않습니다.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.
회원가입/로그인 후 댓글 남겨 주세요.
로그인/회원가입