Grade 11 Marketing: Goods, Services, Events - 11학년 마케팅: 상품, 서비스, 이벤트 > 레몬라인 과목들

본문 바로가기
사이트 내 전체검색

레몬라인 과목들

G11 Grade 11 Marketing: Goods, Services, Events - 11학년 마케팅: 상품, 서비스, 이벤트

페이지 정보

profile_image
작성자 IGE
댓글 0건 조회 227,344회 작성일 24-04-09 13:12

본문

course

Course Code: BMI3C
Course Type: College(C)
Prerequisite:
과목 코드: BMI3C 과목 유형: 대학(C) 선수과목: (선수과목이 따로 명시되지 않음)
 

Course Description 수업 내용 

This course introduces the fundamental concepts of product marketing, which includes the marketing of goods, services, and events. Students will examine how trends, issues, global economic changes, and information technology influence consumer buying habits. Students will engage in marketing research, develop marketing strategies, and produce a marketing plan for a product of their choice.

 

이 코스는 상품, 서비스 및 이벤트의 마케팅 개념을 소개합니다. 학생들은 추세, 이슈, 글로벌 경제 변화 및 정보 기술이 소비자의 구매 습관에 어떤 영향을 미치는지를 조사할 것입니다. 학생들은 마케팅 연구에 참여하고, 마케팅 전략을 개발하며, 선택한 제품에 대한 마케팅 계획을 작성할 것입니다.

 

Summary Of Units and Timelines 단위 및 시간표 요약 

Below is the suggested sequence of course unit delivery as well as the recommended number of hours to complete the respective unit. 

아래는 강의 단위를 제시한 것으로서 각 단위를 완료하는 데 권장되는 시간도 포함되어 있습니다.

Note: This course is entirely online and does not require or rely on any textbook.

참고: 이 코스는 전적으로 온라인으로 진행되며 교과서를 필요로 하지 않거나 의존하지 않습니다.

 

g11 marketing goods.png

 

g11 marketing goods.png2.png

 

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

회원가입/로그인 후 댓글 남겨 주세요.

로그인/회원가입
Total 58건 1 페이지

검색

회원로그인


사이트 정보

접속자집계

오늘
1,088
어제
15,523
최대
39,127
전체
5,268,673
Copyright © IGE All rights reserved.